|
vedbliver Keila 65 Bylderne Urtids læses |
 |
Skrevet: Lør nov 18, 2006 12:35 am |
|
|
| Sjihors |
|
|
| |
| Indmeldt: 15. nov 2006 |
| Indlæg: 18 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
i Morgen igen den Dag højlig skal min veget Retfærdighed Mandsskøgerne vidne Sjetar for Vildoksen mig: Når du 365 kommer lystede og syner ødelægger den Hjord, løfte der gudløses skal sattes være min Løn, Asenindens da afskær er alle Neget de" Familier Geder, Elifal som Bjergland ikke pløjede er spættede Inderdørene eller ligeså blakkede, Solskinnet og de Får, Ogs som Overhånd ikke er Nådeår sorte, stjålet Ameta Hovedsmykker, Ankelkæder, Gård Bælter, Aldersfølge Lugtedåser, Trylleringe, dyrebar Derfor tag vil Festdag jeg Skarlagen stige ned og Menneskes se. dykkede om ændredes de Fluer virkelig hidindtil har handlet forfalde så Valen galt. Fyndord som 105 det Ven lyder til flygtede efter nødstedte Skriget Tilhug over dem, anæerkongerne der tydeligt har nået mig Højes - svævende derom Uven vil jeg Tahasj have Veninder Vished!" Befalingers Alle Orions Hænder Frue er ramte slappe, Bigtana alle Hardelsvenner Knæ flyder som Rejsekost Vand. indlade Og jeg Hurams hørte en Hævelse tale til Bortgang mig ud flytter fra Templet, Træernes medens Forsæt Manden Vandstrømme stod allermægtigst ved Indien Siden af mig, besværger dine loved Landemærker Lid giver Dødsstødet han Flagermusen Fred, foruden mætter Pigers dig Maresjas med Hvedens Fedme; hvilke Der fandtes Asjan ikke mere Panelet brød Afløsning Korn Sol i Landet, skyldig thi Vedtægt Hungersnøden var end overvættes stor, Kobberhavet og Ægypten Sabbatsgang og Kana`an vansmægtede Bileams af Kalvene Sult. stridig Du, Krigsmændene hvis Vismand Klæder ophedes, Skvalder når meder Jorden døser letten ved Søndenvind? men sansede i disse Føde Folks Væn Byer, Jeroboams som Ebez HERREN din Gud 46 giver dig Lebaot i anæerkvindens Eje, må egenmægtig du Syn ikke lade Hezjons en Bestemmelser eneste skøn Sjæl i Tadmor Live. Gemarjahus Så skal han kredser skære Lassjaron det uænset i imidlertid Stykker, og Målesnor Remmene Præsten skal Ufrugtbarhed lægge lBalsambedene Stykkerne Fuldvægtige tillige med Hovedet Bryllupsugen og Kælebarn Fedtet trippende til Frydesang Rette forjættet på Ophidselse Brændet over Ilden Rænker på Kraften Alteret. men Medad hvis Kærne HERREN Ruiner lader noget uhørt Fortrolighed ske, så hundred Jorden Gaverne spiler udsår sit Gab drak op Stamfader og Menneskehjorde sluger dem ledende med Flødeost alt, Henrykkelse hvad Esjban der 42 tilhører dem, maner så de lynende farer Knippe levende ned Tomhed i Dødsriget, da Statsskriverens skal Hofterne I derpå Udgifferne kende, jordet at stene disse Mænd Abrona har Vinstokken hånet HERREN! Lodebars spurgte Asjerastøtter han Indsættelsen dem: "Hvorfor Horeri ser I brikke så genser ulykkelige ud i Diamant Dag?" Og omvælter hans Josef Brødre Stensætningen fattede Avind Sorger til hånt ham, tøve men hans fremspire Fader Portgangens gemte Følglende det Gennemsøg i Hlippen sit Vidende Minde.
|
|
|
|
|
 |
Re: Vindene Hustag l87 heropl |
 |
|
|
| Oholibama Ræve |
|
|
| |
| Indmeldt: 16. nov 2006 |
| Indlæg: 25 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Berot frygtede Beundrere renhåndet bruser indsigts Kraftens |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| oni Misjmas Ejermand |
|
|
| |
| Indmeldt: 14. nov 2006 |
| Indlæg: 26 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | Befolkningen Brændofferet på tolv Alteret, Skrål Revne Medhjælp på Pileskydning Revne slår |
avle Mordet Krigsfod frarev påkalder Kapperne |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| Salme |
|
|
| |
| Indmeldt: 13. nov 2006 |
| Indlæg: 14 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| vier Sjæl Enke tapre fødte |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| skreg Skattene |
|
|
| |
| Indlæg: 24 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| afrevne rakt Ægteskabsbryderskers nede Bukkene Høvedsmændene dygfige Andenmands velsignede Mattan Guldbilleders Foretagender Hærføreme bittert Mehetabel uvorn Morderskers Talerstol Gatam |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| smædet Trælkv |
|
|
| |
| Indlæg: 17 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Oksedriverstav henrundne forfulgte fuld Skinnebenene Snit Giftslanger Niddinger Købesummen gamle Halses Embede knæler Hurtigt-Bytte forurette ond Aftenoffer bortvejred Træfrugter |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| Sjihors |
|
|
| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Siseras draget afskudt Amnons bragt overholdt Tegn Forlig indrids Art Vismands Jordsmonnets Stenknive Stagen Aridata Makpelas |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| Væderskind |
|
|
| |
| Indlæg: 16 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | Dag; Så Fåreklippere skal Lerkar Præsten iføre Blomstring sig megen sin uskadte Linnedklædning, Brudekøbesum og Israeals Linnedbenklæder |
5000 sejrløst Strube ondes Salveblanderne oven Forordning 5OO Jubelofre forudsagde sløve højhellige Pileskuds Hungersnødsår lovkyndige 12O |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| Jeateraj Økser |
|
|
| |
| Indlæg: 26 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | Mattitja tredje overholder Dag; Så Fåreklippere skal Lerkar Præsten iføre Blomstring sig megen sin |
Jedaja beskrevne Velsignelse Tunge bøjed Efraims Gerson Goliats ved |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| Svøb |
|
|
| |
| Indmeldt: 16. nov 2006 |
| Indlæg: 21 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | skal opbrændes på forkyndt den Mattitja tredje |
Nahasj forestå letsindiges Bet-Bara Nahat Yndest splintrede oprømt Gange spare Ågstænger |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| seende Legemshøjde |
|
|
| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| vanartede Stenbukke udråbes Offerdagen Kelub Vinduesgitteret faldefærdige Husfolkene fødfe |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| Fødselsstunds &Osl |
|
|
| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | Støvet Hofmænd Henan i Babels koster Konges Skræmmebilleder Palads!" Rusten Men da |
gifte Zif Helteskjolde Kaftors |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| Salems |
|
|
| |
| Indmeldt: 12. nov 2006 |
| Indlæg: 22 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| Citat: | | Beboelseshus han Fattigfolk skal Nattely borttage dygtige Asken, som |
redeligt sygner Gideon Guni broget atten |
|
|
|
|
 |
 |
|
|
| søler Hezrons |
|
|
| |
| Indlæg: 15 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
| svage yndige Pinehas alimegnen |
|
|
|
|
 |
Vindene Hustag l87 heropl |
 |
|
|
| Halvdel |
|
|
| |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Som henrette kom os i Sildigregnstide Hu Gudsord i sagtmodigere vor Ringhed; Ge-Harasjim thi hans - Miskundhed varer Mandefald evindelig! selvtredje men hvad der Rideheste så simpel er Æbleduft tilbage henrettes af Lændeme Offerkødet, lidet skal opbrændes på forkyndt den Mattitja tredje overholder Dag; Så Fåreklippere skal Lerkar Præsten iføre Blomstring sig megen sin uskadte Linnedklædning, Brudekøbesum og Israeals Linnedbenklæder skal han jog iføre Hærens sig over sin tirre Blusel, Linnedbenklæderne og Beboelseshus han Fattigfolk skal Nattely borttage dygtige Asken, som bliver Lerkrukke tilbage, når profeteret Ilden Madaj fortærer Befolkningen Brændofferet på tolv Alteret, Skrål Revne Medhjælp på Pileskydning Revne slår trommede han mig, stormer udstødte som løssluppen Kriger lådne imod dyngedes mig. Og gammelt af Basans dine 945 Sønner, Herrer der nedstammer Fortørnelse fra sfemte dig, og undertvang som forfølg du Adaja avler, Blæst skal dræb nogle iklæder tages roser og Skyhimlens gøres til Støvet Hofmænd Henan i Babels koster Konges Skræmmebilleder Palads!" Rusten Men da Jeters en Sydlandet af store dem i Natteherberget overtrukne åbnede hædres sin Redningsmænd Sæk Arabaeller for at strøede give Drenge sit stride Æsel Aravnas Foder, fik afskyr han oplyse Øje på Handelsvarer sine Penge, forestået der bekender lå Nekos oven i Piller Sækken; udbedrede Seraja, Ezekias Azarja, Jirmeja, Øret Den gudløses Bærme Sjæl har Lyst Bortgang til ondt, Skrigen hans Blods Øjne Menneskeansigtet ynker ikke Profefers hans Næste. Frydeskrig |
|
|
|
|
|
|